Wednesday, August 26, 2009

Oj oj oj

Okej, jag och mamma började kl 11 i morse, och nuuuuu är jag klar *trött*
Äntligen får jag bo här nere också! ^_________^ sååå, när jag får mitt studiebidrag så ska jag inhandla lite sprit och glasen kan nog mamma stå för ;D och så ska jag försöka inordna mig en liten minibar som skall inom kort invigas tycker jag ;P
Jag har hållt p hela dagen verkligen >_< mina ben har typ flippat, dom skakar hela tiden och jag nyser ständigt också xD (dammigt;D)
Men jag fick "ärva" tv:n och dvd:n och så ska jag bara dra ner alla filmer vi har så är det bara att sätta igång med filmkvällar, animekvällar och fest xD

Och jag kom ju ganska nyss på att imorrn ska jag till universitetet O_O Så jag har tagit fram en putfit jag ska ha, hoppas den blir bra ^^ Jag kan försöka ta bild på det också så får ni se hur jag ser ut på min första skoldag :D

Sååå.. nu ska jag iväg och köpa pizza och kanske om jag orkar sticka till videobiljarden och hyra män som hatar kvinnor X3 fast det kanske jag kan göra imorrn kväll, för ikväll måste jag lägga mig i tid :O ^^'

I'm gone~ *POFF*

1 comment: