Friday, January 31, 2014

Bildbomb Lolita-style! :3

 Jahapp, jag har utlovat bilder hit och dit men det har aldrig blivit av att jag tagit några. Så idag när jag kom hem från skolan så tog jag tag i det och här har vi resultatet! :D

Sugary Carnival Replica från Refuse to be Usual. Lite liten men det gick ändå, tack och lov! :3 Detta var även dagens outfit till skolan! :D

Detalj på printet! Så himla fiiin :3

Blerrgh xD Gillar mtt våffelhalsband though mwaha

Min första egensydda JSK med matchande head bow! Lovin' it!

MIn allra första lolitaklänning, köpt i gymnasiet, En (metamorphose)replica dock, men är fin ändå!

Min tredje egensydda JSK! Blev dock inte lika bra som den första, men den duger ändå ;D  (Den andra är en julig sådan, kommer med i nästa bildbomd )

Herpderp :3

Min andra lolitaklänning ever, även min enda OP (one piece), också köpt i gymnasiet. Från Anna House Fashion

*nöjd* x)

No comments:

Post a Comment