Saturday, February 08, 2014

LÖrdaaaag

Yo! Ville bara kika in lite snabbt innan en dag med otroligt mycket på schemat hoppar igång haha O_O
Men än så länge har den börjat helt okej, kände när jag gick upp att Nej jag vill yoga lite, and that's what i did! Stolt, yey :3
Nu ska jag fixa lite frukost för att sen åka iväg till jobbet. Jobbar till tre, hem och byta om, iväg till resecentrum och möta upp resten av Young Pilots-gänget som skulle träffas för första gången idag! Föreningen bjuder på tacobuffé och discobowling, helt galet att det inte kostar mig en krona! xD
Och så fort det är slut runt 19tiden där så är det raka vägen till varberga för att gå på Ost-vinkväll hos Tobbe och Karin med dom och ester&magnus som jag inte träffat på evigheter haha ^^ Sen hem, eventuellt plugga lite och så var det jobb igen och plugg igen, och matteprov på måndag.... Ja, full throttle hela tiden O_O

Frukostdags!

No comments:

Post a Comment