Sunday, January 12, 2014

En sista chans

Jag och Matilda smet iväg till Mattes band En sista chans's spelning i lördags kväll, det var riktigt kul att äntligen få se dom haha :) Alltid har något kommit i vägen varje gång jag ska ha gått och sett dom, nu har det äntligen blivit aaav~~







Jag hade börjat med en lolitaklänning i fredags och fick stressa som en tok (och fick ta ex antal pauser för en viss ragdoll, inga namn nämnda, ville ha uppmärksamhet...) för att bli klar med den till lördagskvällen för jag ville ha på mig den då :P ajjabajja, inte stress-sy! Som resultat blev frampartiet av överdelen inte så himla bra, men jag försökte dölja det med massor av rosetter som distraherar haha, slutresultatet blev hyfsat och jag är räätt så nöjd ändå :P Bilder på kläderna jag gjort kommer upp senare nångång haha :P


jaaag stör väl ändå inteee~~? :3 

Och idag hade jag inte direkt något att göra för att lolita fotosessionen jag och natta skulle ha idag blev flyttad till en annan dag, såå jag gjorde mig en lolitainspirerad tote bag med ficka i!



woop woop x) Första väskan från scratch, oh yeeh


Och imorrn börjar allvaret! Nej men komvux iaf, det ska bli roligt! Matilda och jag ska gå i samma kemiklass, guld! Även max och emma komma gå komvux så vi lär ju ses oftare nu yey :3
Jag skulle vilja hitta några fina skolstartsgrejer, typ hello kittypennor och pennfodral osv xD men det får vänta tills jag fåt pengar igen ^^' Jag har ju iaf en kalasfin väska nu där böckerna får plats, tyvärr får dom ju inte plats i nalleväskan så var ju tvungen att komma på en annan lösning liksom ;D

Nu är det dags att sova tror jag nog! Natti natti, kraaam ^_^

No comments:

Post a Comment