Wednesday, December 14, 2011

yeeey

Jag ramlade av cykeln när jag skulle veja för bilar idag. Det gjorde ont. Det var halt.
Dessutom hamnade jag i något slags chocktillstånd så jag kunde inte sluta gråta på över en timma. Gjorde t.o.m provet i skolan med tårar nedför kinderna, det kändes bra. Not really, men jag klarade provet iaf, heh

Usch, känns som att jag går runt i ett töcken atm.. vill bara hem och äta pizza och kura in mig hos adde med nån mysig film i bakgrunden.

För övrigt har vi gjort en slags miniutbildning för säkerhet i butik som vi har fått intyg/diplom för allihopa, så det kan vi minsann ha med när vi säker jobb och sådär ^^ Det är trevligt

Jag var på marieberg igår med några klasskompisar, vi letade praktikplats men för min del sades det inte så mycket vettigt från något ställe förutom gina som sa "ska kolla, sen hör jag av mig" Men så lovade låter ju inte det heller, men jag ger inte upp så lätt :P Jag ska prata med systemet här i stan en gång till, och om jag inte får praktik där kilar jag över till New Yorker, dom lät rätt så positiva där faktiskt. Bara att de tyckte att jag skulle lämna något slags personligt brev vilket känns konstigt? det är ju inte jobb jag söker, det är praktik och det ska man itne behöva lämna pb för, men jag får la göra det ändå om jag ska ha nån möjlighet.

Någon aptit har jag inte heller idag, till frukost en risifrutti, till lunch en risifrutti till. Not even all that hungry

No comments:

Post a Comment