Sunday, December 18, 2011

4e advent :P

Vaknade ganska tidigt, så vad börjar Bella göra? Hon börjar möblera om, samtidigt som Matilda ligger och sover xD undrar hur hon kommer reagera när hon vaknar haha ^^ nej men nu har jag faktiskt ganska tråkigt, jag kan inte göra så mycket mer utan att hon vaknar, och flytta madrassen hon sover på är nog inte overkill eller? xD

Vi var på fest i fredags hos Jocke och David och set var trevligt, det enda jag ångrar är att jag inte slog sönder nån himla brud som var hur dryg som helst, först mot Adde och sen mig gosh! >_<  men ja, annars var det bra haha
Igår var vi tillbaka hos Jocke och david, för en liten chillkväll men sen efter ett tag kom grabbarna och då blev det kortspelskväll så jag och Matilda drog där efter ett tag för det var vi inte så peppa på ehe :P

Idag ja, vad händer idag? Pyssla lite kanske, vi gjorde det i fredags och det var riktigt kul :3 kan visa lite vad vi gjorde ^^


No comments:

Post a Comment