Saturday, December 03, 2011

Spotifyyyy

oooch där tog mina sista minutrar slut av spotify free :( Adde är på jobbet så han kan inte logga in åt mig xD
Men eftersom jag gått och blivit sjuk under detta dygn så tänkte jag att jag kan ju lika gärna kolla på lite film istället :)

Jag började dagen med att duscha, sen äta frukost med mamma och pappa Waldenryd x) Vi löste melodikrysset också som gick på radion xD Sen har jag typ suttit framför youtube och kollat på how to-videos om decoden, vill ju börja komma igång med det där ju! Lagat lite asiatmat har jag gjort också, det blev riktigt bra ^_^

..men jag som ville festa idag ;__;

Det är massa knas med min nya telefon förresten, om någon omöjligtvis skulle missat det på facebook xD Har iaf nytt temporärt nummer och det står på facebook, börjar på 072..nånting haha :P

Det är ju freakin JUL snart också ja, kanske borde börja klura på julklappar?! ^^' Själv önskar jag mig presentkort på panduro främst, sen lite datorprylar typ väska och mus och lite sådär men ja :p
PYSSELPEPPEEEN~ :3

No comments:

Post a Comment