Friday, December 02, 2011

matizzle x)

Denna gångna vecka har jag haft finbesök från Gävle, ingen mindre än Matilda har ockuperat mitt rum i flera flera dagar!! O__O Det har vart awesome haha ^^ Det blev ju dock inte lika mycket umgås som jag hade velat kanske, för jag var ju tvungen att gå i skolan (gå upp kl 6, komma hem vid 16 vidare till att gå och lägga mig vid 21) så sådär jättemycket tid blev det väl inte :(
Men hon kommer kanske tillbaka till nästa vecka såattehhh x)

För övrigt har första delen av min utbildning tagit slut, idag var sista dagen och den var lyckad. Det har varit en bra tid och en bra klass tycker jag nog minsann :) Vi har lärt vad service innebär och hur man på bästa sätt förmedlar service till de omkring oss, kunder såväl som vanligt folk ^^
Nu på måndag börjar andra delen, 10 veckors delen om detaljhandel. Det ska bli spännande, det känns som att vi kommer köra på i ett lite högre tempo nu och faktiskt lära oss något lite mera matnyttigt eller vad man ska säga :P
Men det kommer bli bra :)

Imorrn blir det lite förfest hemma hos mig, jag har ju faktiskt både städat ur och möblerat om lite i min källare ^^
Jag har hållt på nästan hela dagen idag med att plocka ur saker som jag inte vill ha för att skicka det till myrorna. Så resultatet av det är att jag har fyra stora lådor som väntar på att få åka till Myrorna. Har även ÄNTLIGEN städat bort allt sot ur min öppna spis så jag kan ha ljus och annat fint där i nu x) Känns asbra!
Lite julfint har jag ju förstås också nu ^___^

I förrgår fick jag höra glassbilen för övrigt, kände bara att jag var TVUNGEN att ha dumleglass till dooleys'en på lördag, så jag kan gör asgooo milkshake, och ja ut som ett skott efter bilen och glassen är MIN!

Ja, egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, men jag kluddar lite ändå :P Oh! Jag kan ju berätta att  jag köpte en jättefin filt på ica för bara 59 kr idag, det är leopardtryck över hela och den är jättefiiin :3
Jag invidge mina skor jag fick av Addegos idag också, var nära på att få kramp precis hela dagen men det gick med nöd och näppe! :D Jag känner mig jättestylish när jag har dom på mig xD höhö

Skor och fiiilt~ :3
Inte så tokigt va? x)
Nu ska jag kila iväg hem till Adde som precis slutat jobbet, kyssen <3!

No comments:

Post a Comment