Sunday, November 21, 2010

Colagos

Jag har ju smått börjat träna nu iaf, det känns bra ^^ Det känns i armarna också xD *träningsvärk ehe ^^'*
Christian har åkt hem till Göteborg över helgen. Själv har jag typ inte gjort nåt alls idag.
Elr ja, jag har tittat liiite på matten iaf. Jag har ju två matte-tentor nästa vecka, första på onsdag och andra på lördag morgon.
Den på lördagen förstör ju hela min helg :( Jag vill ju hälsa på Agnes!! *sakna*

Hmm.. jag vet inte riktigt varför jag skriver just nu, jag känner inte att jag har något specifikt att skriva om haha :P

Armageddon var på tv nyss, den tittade jag på :3 bra film, mycket bra film.

Tänkte ju sova nu iofs, imorrn måste jag plugga matte hela dagen! Undrar om det kommer bli så xD

Jag kanske ska nämna att Cola inte har återfunnits än, erkänt med stor sorg :( Eftersom vi inte hittat dig, så kan vi ju hoppas på att du tappat bort dig hos en fin familj nånstans. Om du blivit påkörd blir jag ledsen, men det skulle kanske inte förvåna mig heller eftersom du är så trög ibland :P <3
Fina fina Colagos, hoppas du har det bra där du nu är <3


No comments:

Post a Comment