Thursday, November 11, 2010

Oj oj ! :O

Jag är ju lat. Det vet ni. ^^' Och tiden går fort när man är upptagen! Rätt så mycket har nog hänt sen sist jag skrev, i oktober xD
Christian har hunnit flytta hit, agnes har hunnit vara här (en snabbis) igen, halloween har varit, pappas födelsedag har varit, och min hinner ikapp mig med språngsteg! (en timma, 3 min kvar :O)
Jag har t.o.m hunnit börja på Matte D och Biologi B, dock har jag omtenta på båda matteC-proven, varav ett är nu på lördag!

Ett plus vore ju att ha pluggat till den tentan men jag bara rååkade fastna framför christians ps3a, otroligt fokuserad på Uncharted 2 :D Jag gick upp vid åtta och började spela, nästa gång jag tittade på klockan var den väl halv elva, och efter det halv tre xD ^^'
Men jag har klarat det, och jag måste ju säga att det var ett grymt bra spel! Mera såna tack yey :3

Halloween var lyckat må jag säga x) Elr ganska iaf ^^ Tråkigt att vi alla kom bort från varandra på kåren, men annars var allt kalas! ^____^ Första halloweenfesten jag var på var då på kåren ^^ Jag hade förfest med klasskompisarna nere hos mig och det var riktigt kul, jag önskar dock att jag hade haft lördagens kläder på fredagen också, för det var grymt snyggt om jag får sägat själv! x)
Men iaf, vid tio undefär drog vi iväg till kåren och hade roligt, de flesta hade helgrymma utklädnader! :D Haha älskar hallween jag blir tokig :D x3

På lördagen flyttade christian hit haha ^^ Och på lördagskvällen åkte vi iväg till Linnea på halloweenfest #2! Det var ju gaaanska otippat att hur många som helst som jag kände var där xD Tanja, patrik, therese, andrea, adam, osv osv :D Men det var roligt, christian såg heltokig ut dock xD Han hade ett hästhuvud och hade nerblodade kläder på sig haha, obehagligt scary i do say :P
Ack så tokiga vi var som inte fick tag i en bild på oss båda :o Men jag har norpat en bild på mig från facebook så ni kan få se, hoho~


Umm jaa.. Det var vart jobbigt också, inte bara glada saker har hänt. En vän till Sebbe har dött, en ganska nära vän till honom. Jag har alltig tyckt om honom mycket också, även fast vi inte haft en kompisrelation på det sättet.
Man kan liksom inte fatta att någon är död, dom bara inte är här längre. Dom är någon annanstans, typ andra sidan stan men ändå inte riktigt. Inte okej :(

Sen har det vart lite annat som vart jobbigt också, men jobbiga saker är ju jobbiga så man försöker ju tänka på glada saker så man blir glad istället!
Typ som aaaaatt.. Jag har pratat oftare med Matilda och Agnes nu än för någon/några månader sen, himla tråkigt att vi inte pratar oftare egentligen :O Men så är det, upptagna hit och upptagna dit :P Jag tycker inte mindre om er för deeet~ ! *skickar massa cyberkramar* :3

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggisch lite mer, till tenebrions ultimata lycka right? ;D
Oh well, nu ska jag nog inte skriva mer för ikväll. jag ska ju plugga egentligen! :o

3 comments:

  1. Tenebrion01:15

    ÄNTLIGEN! Du skulle bara veta hur jag längtat! (gillar förövrigt att det verkar som jag är den ända drivkraften bakom att du skriver)

    ReplyDelete
  2. Christian11:01

    Hallå där! >:O Min flytt borde ju få ett helt inlägg på 1000 ord, minst! Det är ju prioritet numbah 1~

    ReplyDelete
  3. agnes14:52

    Instämmer med christian! :D

    ReplyDelete