Friday, November 12, 2010

Födelsedag dårå~ :D

Japp, dagen är här ^^ Fick frukost på sängen som vanligt och massa fina presenter!
Jag fick bl.a. lite kläder, en ny parfym, och TRÄNINGSKORT! Yesss, nu börjar vi! söndag yoga kl 18 kanske vi inviger med? vi får se :D

Jag har precis kommit hem från skolan, vi hade en laboration i biologin idag. Vi tyckte ju att vi skulle leva oss in i rollen lite mer så vi satte på oss labbrockarna som fanns i salen :D Finns bild på det på facebook ^^

Jag tänkte ha en liten get together imorrn för klasskompisarna, med utgång på kvällen. Tyvärr kan jag ju inte bjuda hem ens en bråkdel av alla som jag vill ska komma, så jag funderade istället på om man skulle hyra en lokal nånstans och dra ihop alla bästaste bästa! Skulle vara helt underbart må jag säga :3

Haha, det är ju lite roligt att snart 80 pers har grattat mig på facebook än så länge xD vänner <3

Oh well, än är inte kvällen slut så nu ska jag upp och bli lite mer firad skulle jag tro? Mamma sa att jag skulle komma direkt hem efter skolan xD

No comments:

Post a Comment