Wednesday, December 15, 2010

Stockholm

Har inte skrivit på en månad elr sådär, jag har inte orkat :P Men men, det har hunnit bli juletider. Lussekatter, pepparkakor och julmust har vart på min matsedel rätt så ofta :3
Jag är glad för att det är jul, jul tycker jag om för man blir så pirrig i hela kroppen tycker jag ^^ Snöflingor som dalar ned, knarrandet under skorna, alla ljusen som folk sätter upp både i sina fönster och uppe på stan och sådär :P Det är bara en sån där härlig känsla över allting :3
Jag är glad över att jag åkte till sthlm igår, hade gärna stannat längre.. Det var så skönt att få komma bort även om det bara var över dagen. Det var underbart att få träffa Agnes igen, det var så länge sen :( Dessutom så fick jag hårförlängning i julklapp av henne hihi:3 Äntligen långt hååår!!! (vi gick även och åt på TGI Friday's :D det är lite roligt haha) Det är jag också glad över :3

Men jag är inte så glad just nu, här hemma. Skolan just nu går otroligt dåligt, jag har failat alla mattetentor jag gjort och biologi B-tentan som är i övermorgon har jag inte ens börjat plugga till för jag är så himla dum i huvudet. En hel kurs på en tenta, omöjligt! x(
Jag har smått tappat hoppet, både på skolan och på mig själv. Eller rätt så mycket.
Idag gick jag inte ens till skolan, fy skäms på mig.
Inte har jag ens öppnat biologiboken idag, det känns inte som någon idé att ens gå på tentan. Kommer bara må dåligt över att jag inte kan något, som vanligt.
Vad ska jag göra?
Det går för fort, jag hinner inte förstå, jag hinner inte tänka, jag hinner inte leva. Jag vill bort, bort från skola press ångest och krav.
Det är jag som står i vägen för mig själv, hur kul är det att veta på en skala?

..I övrigt ska jag till tandläkarn imorrn, det blir nog superspännande x) >_>
Jag är hungrig också... Saigon? :3

Well um, jag har inte direkt något att skriva tror jag :o Känner mig bara nere och då kommer det inte så roliga grejer ut på bloggisch, so i'll just leave then.

Kram<3

No comments:

Post a Comment