Tuesday, January 05, 2010

Sarru?

Wow, jag har förmodligen tappat rösten helt nu! (elr njae, men nästan :O)
Jag har sjukt ont i halsen, det gör mer och mer ont att svälja... HUR SKA JAG KUNNA ÄTAAAA?!?!?!?! ;_______; and even worse HUR SKA JAG KUNNA PLUGGA?!?!?!? (alltså om jag blir sjuk, inte bara för att jag inte kan svälja ehe ehe)
okej okej, riktigt såå otroligt förskräckligt dåligt mår jag väl ändå inte (än O_O) :P

Agnes, du har nog smittat mig.
Men det gör inget, för jag fick iaf träffa dig :3

Sååå... nu ska jag gå upp och försöka äta nånting, sen ska jag lägga mig i vardagsrummet och kolla på high school musical 2 ;D och försöka plugga om inte min hjärna protesterar o.O

1 comment:

  1. Tack Bellis, vet att du vet hur det är!<3

    Självklart kan vi ses snart:D Har inte så mycket för mig förutom skolan:D Och jag viiill bli frisk snart:(

    ReplyDelete