Sunday, January 24, 2010

Söndag va?

Jag har ingen koll på dagarna, för det har känts som måndag hela dagen idag. Men. det är söndag.
Jag har spenderat fredagen med att först försöka städa någorlunda iaf. Det gick ingevidare men det gör inget ^^ Robin och David kom över så så fick jag en oh-så-fin julklapp av robin xD Tack vare den så tror nu mina bröder att robin är bög/modell och borde därför kallas för The Fairy, plus att sebbe ska slå honom också om jag inte minns fel.
Men utöver det så gick vi sedan ut på krogen. Det var egentligen meningen att vi skulle till frimis eftersom jag troddea tt det var gratis inträde hela kvällen (vilket var fel eftersom det var på lördagen och inte fredagen) så då sprang vi iväg till satin men då hade dom stängt och då gick vi till liquid i brist på att ingen orkade tänka mer p vart vi skulle xD Sid och hennes gäng var med och det var ganska kul, tills alla skulle hem O.o Den kvällen slutade absolut för tidigt enligt mig. Men slutade p åett helt sjukt sätt iofs O_O Nu har jag fått bekräftelse på att en bekant med flickvän är ett jälva pervoäckel och jag tycker sjukt synd om dennes tös. Men whatever O.o

I lördags, igår, slappade jag hela dagen typ. Orkade knappt ens ta mig ur sängen haha ^^ Men vid 23-tiden så smsade amanda och tyckte att jag skulle komma på fest, så ja varför inte? :D Var hemma hos nån otrolig jobbig människa som jag helst inte vill träffa igen (no offence haha XD) Men efter en stund där så drog vi allihop till frimis, där blev det lite drama och så var det en smurf, en mus och rödluvan där också. Dom kryddade till kvällen en aning, men inte jättemycket :P

Och idag har jag varit med Vincent, åkt lite bil runt om i närke på lite ärenden :D Sen köpte vi max för våra magar skrek ganska mycket haha ^^' Till maten kollade vi på värsta roliga filmen som heter Planet 51. Se den! Sjukt kul ^_____^ Det var kul att träffa honom igen, det var ett tag sen sist :O Måste göras oftare tycker jag :D

Men nu är jag iaf hemma igen, med huvudvärk och ingredienser till hallondessert iofs så det kanske går jämt upp hoho~

Jag har inte pluggat något sen onsdags.. >_< Det känns inte så bra men imorrn är det måndag och då blir det studieplanet och faktorisering! -_____- Men jaa, det är som det är :p Längtar till april för övrigt <3 Då händer massa bra saker :3

Oh well, nu springer jag upp och fixar min hallondessert <3 ^______^

1 comment:

  1. Amanda13:03

    Inget har hänt, it's just school...

    Aw, men det gick bra med naturkunskapen!:) skulle bara läsa lite och svara på frågor så det är nog lurre:)

    ReplyDelete