Wednesday, January 27, 2010

BLÄÄÄÄ LATMASK!!

Fy på mig, det går inge vidare med det här pluggandet >_< Jag har inte pluggat ALLS på en hel vecka, det känns inte bra >_<
Men klockan är ju faktiskt fem i tolv så det blir inget sånt av idag iaf.. ^^'
Förhoppningsvis imorrn..

Men i övrigt! Jag och mamma har köpt en massa tyg och vi ska snart börja på vårat nya projekt ^^ Sy kuddar och gardiner till mitt rum :P Kanske inte värsta grejen, men jag ser fram emot det. Det kommer bli kul med lite annorlunda här nere :) Jag är en sucker för lila sen flera månader tillbaka så gardinerna kommer vara lila och några kuddar också ^^ Rummet ska liksom gå i lila och svart, vitt och liiite brunt kanske också. Det är iaf min plan :P oh well, nog om det ^^

Idag var jag pappa och kiffe till gviken för att träna lite, och det var jätteskönt att få simma lite. Jag har inte simmat på jag vet inte hur länge :O Jag kommer säkert få träningsvärk i benen imorrn, SÅ länge sen var det sen sist xD Jag måste börja träna ordenligt nu också, måste ju få snygga former till sommarn höhö~ :D Jag solade t.o.m lite grann idag också :O Tänkte om jag skulle försöka göra det en gång i veckan och sen simma och gå p åspinning två elr tre gånger i veckan också :D Det blir nog jättebra hoho, om jag lyckas hålla mig till det också! *arg på migsjälv*

och förutom det då... Innan vi åkte till gustavsvik åkte vi till stadium för pappa ville köpa lite träningskläder, och då hittade jag en jättesöt mössa! ..och den fick jag :D Den var riktigt fin faktiskt ^______^ Malin Melin jobbar på stadium förresten :D Hon stod i kassan, det var kul att träffa henne :) Hon gick i min klass hela gymnasiet ^^

ah förresten, jag började spela Pirates (IGEEEN! haha) nu i måndags tror jag, jag klarade det imorse xD *nörd* Men det är roligt... kan dom inte göra ett till~? :3

men jaa, nu ska jag nog sova^^ Mamma och jag köpte skönaste bedsetet till mig igår, jag vaknade t.o.m med ett leende imorse bara för att det var så skönt xD
...och nu känner jag att jag inte riktigt har något att skriva om längre, så i bid you a good night's sleep~ *bugar*

No comments:

Post a Comment