Monday, January 18, 2010

jajaaa

klag klag klag, ursäkta mig då -.- ibland mår man inte på topp eller hur? ibland blir ganska ofta i den här hemmet dock, men whatever -.-

Jag vaknade vid halv nio förru tidag, massa ljud och grejer. Vet inte vem det var som härja runt i källaren O.o Men jag somnade om till slut och vaknade för en halvtimma sen. På något konstigt så hade dessutom pumpen i akvariet ramlat ner, inte konstigt att det var så tyst i rummet :P

Nu ska jag iaf göra mig i ordning och sticka iväg till studieplanet och plugga hela dagen :P Ska sticka iväg en snabbis till jobbcoachen också, vi ska skriva ut mig från den där jobbgarantin :P

Åh, jag lånade playstation2 av bror igår så det blir pirates ocksååååå <3 xD

1 comment:

  1. Amanda17:47

    SV: Äääsch, "ingenting" bara:)

    ReplyDelete