Tuesday, December 10, 2013

Feliway

Jahapp, då har man precis kommit hem från en dag på Marieberg med svärföräldrarna :D

Handlat lite till hemmet, lite spel tillmig, och en seemingly awesome product for mah kitties vid namn Feliway
Den ska motverka oönskat beteende som dom skriver, har velat prova den sen ett tag tillbaka då Loki är så himla feg. Den ska tydligen hjälpa vid såna tillfällen också, så dom känner sig mer trygga osv.
Hoppas den funkar! :3

Ute vid marieberg har jag även köpt på mig lite mera tyg och även ett mönster som jag tror funkar kalasbra till lolita JSK's. Här ska det sys!! :3 Och tyget jag köpte är helt underbart fint! Ska se om jag kan få upp en bild på det lite senare ^^

Imorgon vankas det lussebak med Micke, Natta och mickes australienarkompisar. Det ska bli roligt, älskar lussekatter! ^____^ 

No comments:

Post a Comment