Monday, December 16, 2013

Det taar sig ^^

Igår åkte jag och adde iväg till julmarknaden i wadköping i ca 15 minuter haha innan vi åkte vidare till hans föräldrar för att därifrån åka till småkusinerna där wilmer fyllde 2 år. Vad tiden går fort herregud xD

Efter det blev det att åka hem och byta om fort som attans för att åka vidare till filadelfiakyrkan där mamma skulle sjunga i kören för julkoncerten som dom skulle ha där :P Trevligt trevligt

oooch efter det gick vi ut och åt typ hela familjen, på west pub (gamla danske kroen) och pappa ville absolut att vi alla skulle prova deras fish and chips, and so be it haha ^^ Och det var faktiskt gott! :O

Lalala så bra, recap of the day: check.
MEEEEN det roligaste med igår var att jag äntligen fick inviga min klänning jag gjort! Fick aldrig nån bild på den dock ^^' Men den är jättefiiin :3 Borde kalla den typ Beramoon's Sweet Macaron Patisserie bara för att haha :D Ska fixa bild på den så snart jag orkar :P
Jag köpte ju en lolitakappa för ett litet tag sen, i offwhite, men har inte kunnat använda den än för att jag är för stoor ;___; (måste börja pallra mig iväg till det där himla gymmet nångång >_<) men jag hittade på en lösning på det! Så jag tog bort alla knappar och flyttade på dom så nu kan jag ha på mig den ^_^ men blöh, så ramlade tva av tre knappar av i går kväll xD tur att jag hann få tag i dom så jag kan sy tillbaks dom.

Vilket blir min huvudsyssla idag! Sy tillbaka knapparna, och posta försäkringskassepapper.

Idag är vi även inne på tredje veckan då Mocca går utan p-piller. Men hon släpper inte till än för Loki vad jag sett iaf XD Men han springer runt och jagar henne ändå haha :P I want them kittiehs! :3

Funderar även på om jag ska sy en till JSK med det mörkblåa nalletyget jag köpte för 45 kr haha :D Det var ju helt sanslöst billigt jämfört med de andra tygerna för över 500 spänn styck O_O Men det är roligt! Riktigt roligt!
Nu behöver jag nog börja göra matchande smycken till alla klänningar, annars ser det nog lite tomt ut :P
Tänkte göra typ en pepparkaka eller candycane , eller både och till julkjolen jag sydde ^^

Up up och away!

No comments:

Post a Comment