Saturday, November 30, 2013

Kreativiteten flödar

Julen är ju här. Julpyntandet och julpysslet har äntligen fått uppmärksamheten igen.

Vilket betyder att jag idag cyklade upp på stan och kollade runt lite inne på Panduro och tygaffären inne på Krämaren. Där emellan fick jag förresten gratis mjölk på våghustorget då arla är där och uppmuntrar folk till att köpa lokalt ^^ Nu kan jag dricka ischai utan att oroa mig för att mjölken tar slut iaf xD
HURSOMHELST!
Haha tappar bort mig lite grann sådär ^^ Jag började igår kväll på en julkrans att sätta på dörrn, i pärlor. Oh yee, och självklart skulle den gröna färgen ta slut, not so oh yee. Drog upp på stan för att köpa mer, råkade få med mig hem extra juliga tyger för en rimlig peng samt tråd och spets till.
Let the sewing begin!  :D

No comments:

Post a Comment