Saturday, August 31, 2013

Visby

Jag är här, och jag fattar ingenting.
Det känns som att jag bara ska vara här några dagar eller nåt.
Jag var ute på en cykeltur nyss, och när jag kom hem så kom jag på mig själv med att titta runt i rummet och undrade vart Adde och missarna var. Home sick till tusen :(

Jag har packat upp allt, har ordning på allt. Jag har invigt duschen och fick slutresultatet att det var vatten över hela badrumsgolvet yey :P Men det är fint här iaf. Det är stilrent med inslag av både shabby chic och gullegull-flickigt, me likes it :)

Jag har faktiskt sett fram emot det här ett bra tag nu, det känns som att jag flyttat hemifrån på riktigt. Det var ju det här jag ville, men inte trodde jag att jag skulle sakna mina kära så mycket som jag redan gör. Jag antar att jag tagit dom alldeles för mycket för givet men det är väl som man säger, man vet inte vad man har förns det är borta.
Nu är dom ju inte borta på riktigt men dom är inte hääääääär, beramoon saaad ;___;

Aja! Jag är hungrig så jag ska försöka fixa till nåt att äta och så har jag ju lite avsnitt och lite film att titta på så då är det väl bara att börja :P

No comments:

Post a Comment