Tuesday, August 20, 2013

Addes födelsedaaag :D

Idag fyller addeponken år och jag sitter och pysslar ihop hans presenter x) Idag får han göra precis vad han vill bestämmer jag haha, så kan vi smita iväg på bus imorrn då han är ledig ^^

Jag var även hemma en sväng idag och fick mig en ny cykel yey, min höll ju på att ramla sönder så då kunde jag ta en annan som det bara var att sätta ett hjul på haha, så nu har jag en bättre cykel woohh x)

Annars så sitter jag just nu och funderar på om jag ska ta med pysslet till Gotland, och har då googlat lite och försökt hitta en pysselbutik där borta men det verkar inte som det O_O Då måste jag börja handla pärlorna över nätet och det kan ju bli lite jobbigt känner jag :o

Jag känner även att det kan vara bra att börja packa ned saker man ska ha med... vet inte varför jag drar mig för det riktigt xD Känner också att jag vill handla massa grejer till flytten och lite sådär men när jag sen väl står där i affären och håller i massa grejer så känner jag att det är onödigt och så springer jag iväg och lämnar tillbaka allt... mweh -.- Flyttnojja?

OCH, så har jag ju umgåtts med folk idag haha x) Efter att jag hämtade cykeln mötte jag upp Natta och Micke på stan, så vi gick runt lite och så lunchade vi på La Baguette med kycklingbaguetter and what nots :D Mumsigt

No comments:

Post a Comment