Monday, April 08, 2013

Umm

Helgens bravader kommer inom kort.
Jag måste bara få ut det här först.

NÅGOT JÄTTEKONSTIGT HAR JUST INTRÄFFAT.
Tanken att vilja bli lågstadielärare väldigt jättegärna har just slagit mig med kraftiga slag. Jag kan inte riktigt förklara varför, hur, eller vad sjutton som hände. Men jag sitter just nu i sängen och kollar på New Girl, där Zooey Deschanel är awesome och dessutom är elementary school teacher.
Blir jag bara påverkad av serien och Zooey, eller har jag blivit knuffad in the right direction? Ska jag söka till det, eller ska jag skaka av mig detta?
Jag har ju redan sökt till andra utbildningar som jag också gärna vill gå men ja.. Dafuuuq >_____<
'Cause.. jag är inte riktigt den barnkäraste människan liksom, as we all know xD

Så, vad sjutton? O.o

No comments:

Post a Comment