Friday, April 12, 2013

Stockholm!

Såå, förra helgen var jag i sthlm och hälsade på agnes och jonas. It was awesooome~
Jag anlände i den stora staden runt ett-tiden och så hämtade dom upp mig vid stationen och så åkte vi hem till dom på en gång. Vi åt burger king och satt och pratade ett tag sen kom Anna förbi och sen började vi göra oss i ordning för festeen.

Runt halv sex åkte vi iväg till Nam Kang och mötte upp resten av gänget, sen var det bara att sätta sig och börja beställa allt gottigott! Har verkligen längtat efter NamKangmaten sen jag var där sist för typ 2 år sen haha :P

Vi köpte Bulgogi och entrecotegrejen och mandu (degknyten) och kimchi... NOOOOMMMMM! :3 SÅ himla gott, jag dör haha ^^' 

Det var riktigt kul att träffa alla också, de flesta har jag inte träffat på flera år nu haha (FAIL PÅ MIG!) Måste börja åka oftare, som jag gjorde förr :3 Det var fina tider det :3

men iaf, efter att vi hade ätit oss mätta och karaokebelåtna så smet vi iväg till ett uteställe som heter Hotellet, verkade rätt fancy :o Med tanke på att de hade bar inne på toan så ja, rätt fancy xD Men var fetdyrt där dock, men rätt kul ^^

Närmare tvåtiden började vi dra oss tillbaka och väl hemma igen försökte vi få tag i en pizza men inte en enda pizzeria hade öppet via onlinepizza just då, helt otroligt. Så vi somnade istället och så chillade vi och kollade på New Girl på söndagen tills vi åkte med Hans till arlanda och efter det åkte jag också hem ^^ 

med trasiga hörlurar var resan hem en pina dock, satt två killar bakom mig där den ena skulle förklara vad 9gag är och vilka karaktärerna var som är hyfsat återkommande och en massa sånt typ. ORKAH xD

Lyckad helg, som vanligt :3 Kärlek till alla som var med, it was awesome

No comments:

Post a Comment