Thursday, April 18, 2013

Marieberg

Jag och Adde var i Marieberg häromdagen och där köpte jag äntligen min efterlängtade ryggsäck!

Väl hemma igen så ville jag pimpa den lite! :D Så fram med lådan med namnet Guldgruvan och leta sig djupt ned bland skatterna såsom barbienarutodockan, narutoheadbands, fruitsbasketfjäder, furbiebabyn, Luffys strawhat med mera :D Och ploff så hittade jag alla pins och div. mobilsmycken och fina kaninnallesaken från lina på alla hjärtans dag för länge sen haha 
Visst blev den fin? :3 
Vill förstås lägga till en massa mera grejer men det kommer, det kommer :D Har bl.a. tänkt köpa såna där stryk på-figurer på tygaffärn, typ barbapappa, hello kitty osv osv ^^

Igår kväll var jag även upp på stan strax innan dom stängde och snabbshoppade lite :3 Då blev vi lite rikare på Pocky, kazoos och balla tshirts :D


Var inne på den nya asiataffären inne på Klippet nere på stortorget, dom hade massor med grejer! Måste gå dit och handla mat nån dag :3 Det var förstås där jag köpte Pockyn, 8 kr bara! :3

 Och tshirten var ofc från New Yorker :D

No comments:

Post a Comment