Monday, April 15, 2013

Löööön

Inte så mycket kanske, men lite är bättre än inget :3
Har fört över hyrapengar till adde och betalat min telefonräkning.
Sååååå vad ska man spendera på nu då? :D Jag vet, för jag har sett en riktigt himla söt ryggsäck på Stadium som jag veeerkligen vill ha!
Den är vit- och rosarandig, det är egentligen det enda med den. Men jag tyckte verkligen om den, för jag vill ha en rygga som jag kan ha på sommarn när jag åker rullskridskor så jag kan dumpa dom i den när jag så än behöver ^^
Och den är söt.
och rosa.
och fin :3
och finare i verkligheten än på bilderna på stadiums hemsida, såg typ ut som en  helt annan väska där xD fail :(

Jag och Adde var för övrigt nyss och åt på Spicy Hot nere vid Stortorget. Riktigt himla gooott må jag säga :3 rekommenderas varmt :3 eller hot ;D höhöööö

No comments:

Post a Comment