Friday, March 01, 2013

Fredag once again

Harroo! Här är vi sega idag, katterna ligger på varsitt hörn och slappar järnet! haha

Igår var en skapligt fullspäckad dag ^^ Vaknade, gjorde mig i ordning och mötte upp Natta på stan, vi gick runt lite och letade efter en klänning till flickebarnet som kom ut igår haha ^^ Sen gick vi vidare hem till mig och hon fick träffa missarna. Tjugo minuter senare ringde brorsan och tyckte att vi skulle följa med till Jensens då hela familjen tydligen skulle dit, och vem tackar nej till jensens liksom? :D
Så vi traskade iväg dit och det kommer aldrig bli äckligt där kära nån x)
Efter det var klockan fem och vi skjutsade hem natta, jag och pappa. Sen vidare till hallsberg för att hämta ena bilen. Sen åkte jag hem och lagade mat, sen kom adde hem och vi kollade på lite anime, sen gick vi och la oss :p Det var gårdagens, det ^^

Idag har jag plockat lite här hemma, har fett tråkigt. Men jag tänkte att jag skulle smita iväg till Coop Extra för att panta så vi blir av med alla påsar som snart täcker hela köket haha :P
Efter deeet... ska jag få tag i lite mat tror jag, börjar bli hungrig :O

Just det! Matilda kommer hit i helgen, så måste fixa en present till henne då hon fyller år nästa vecka :D Jag trooor jag vet vad hon ska få hohoho

och såhär ser vi ut idag ^^

1 comment:

  1. Du har lixom lite fel där om Jensens..... Urk! Men det kan ju vara trevligt för det =) Och du JAG fyller ju på söndag, vad har du tänkt att göra åt det då!? Jag kan ställa upp presentbord här hemma så allt får plats :D

    ReplyDelete