Wednesday, February 27, 2013

PREMIÄÄÄÄR! :3

Så, TA-DAAAHH :D Fin blogg va? :3 Fett nöjd ^_^ Man tackar så hjärtligt för hjälpen, max och david. Hade inte gått utan er :D

Och där har vi mig, så ser jag ut idag ^^  Lockade håret idag, blev rätt så bra tycker jag :3 Gölligt jöh!

Well, idag har jag vaknat och gått upp på stan med adde för att handla lite mat. Vi gick även till djuraffären och köpte kattmat till missarna :3 och på vägen hem blev det saigon hohoho ^_^

 Just nu sitter jag på golvet och skriver lite här, har på Letters of Juliet i bakgrunden. Freakin awesome movie, älskar den! :D

F.ö skulle jag träffa Natta idag men hon hörde av sig imorse och sa att det kunde dröja då min kusin/hennes syster åkt in till BB för att föda barn :D Hade ingen aning haha :P Så vi får väl se om hon hör av sig annars ses vi väl en annan dag :)

That's it for now, baibaai~ :3

No comments:

Post a Comment