Saturday, March 09, 2013

Soliga dagar

Jaa visst är det härligt ^^ Äntligen har solen vågat sig fram lite mer and it feels awesome! Har suttit på bänkar i solen med fina människor, gått en runda på stan med solbrillorna på osv osv, det får man minsann vårkänslor av om något x)

Alldeles straxt kommer mina föräldrar och hämtar mig då vi ska åka till Skavsta ^^ Dom ska åka till Polen har jag för mig och jag ska lämna av dom där och ta med bilen tillbaka så dom slipper ha den stående där :P Ser faktiskt fram emot att sitta i bilen hela dagen haha, komma bort lite grann från samma gamla vyer och allt därtill. Har t.o.m. bränt en skiva med massa bra låtar så det är ju ett stort plus haha :D

Och imorrn ska jag jobba lite grann i fjugesta, det var ett tag sen nu och de verkar ha gjort om lite grann så det blir ju intressant :P

Funderar på att börja sätta mig med japanskan lite oftare nu också, jag gör ju inte speciellt mycket om dagarna så det kan ju vara lite kul ^^

Oh well, that's it for now :) 

No comments:

Post a Comment