Wednesday, March 20, 2013

Joobb

Idag har man jobbat.
Så nu luktar mina fötter äckligt igen xD Dom gör alltid det efter att jag har jobbat, skumt :P Kanske kan bero på att skorna jag använder på jobbet har jag haft i typ.. 5 år? haha :P
Meeeen, nog äckligheter för stunden haha 

Har nyligen kommit hem och sitter just nu och väntar på kebabtallriken som kommer via onlinepizza om typ 20 min ^^
Jag har bestämt mig för att vi ska återuppta animeserien Blood+ som vi började titta på för typ ett år sedan, så det ska bli kul :D Vampyrserie typ ^^ freakin awesome :3



Annars har jag väl inte haft världens bästa dygn direkt, men nu är allt bra igen och snart är det läggdags så det ska bli skönt.. soooooovaaaaaa ^_____^
Imorrn ska vi (=jag och missarna alltså ;D) nog försöka vara lite duktiga också, om vi orkar haha :P För det behövs verkligen städas och diskas, tvättas och tränas så ni ser, det är inte med säkerhet att man orkar aaaallt det däääär :3

Igår kväll förresten! så var jag med Matte, Cajsa och Christoffer, och vi smet iväg till Arlahusen som det verkar vara fritt fram att springa och leka inne i haha
Men det är klart, vi hade några fegfisar med oss haha, så vi kom överens om att vi skulle åka dit igen när det var ljust ute. det är nog minst lika läskigt då också :O



Det var riktigt kul dock, både roligt att äntligen ÄNTLIGEN få komma iväg dit som jag velat sen flera år tillbaka nu haha, och det var kul att träffa det kära folket också. Länge sen jag träffade kompisar känns det som O.o ILLA! Det får det minsann bli ändring på ^^

Jag åt upp våra sista dumplings igår också :O Första gången jag fått till dom hyfsat bra, dom brukar bara ramla sönder för mig annars xD

 Jag verklige ääälskar dipsåsen eller vad man ska kalla det som man får till, det går typ inte att äta dumplings utan den :O Och den här gången modda jag den lite grann också, så jag hade i lite sesamfrön, chilifrukt och japansk soya :3

Men nu är det slutskrivet för ikväll, baibaaai~ :3

No comments:

Post a Comment