Tuesday, February 26, 2013

Bloggtrubbel

Här har jag suttit hela dagen, och jag menar faktiskt hela dagen, och försökt få min blogg att göra det jag vill att den ska göra. Första biten; att sitta i phtoshop och designa hela skiten har tagit mig fram till kl 19 på kvällen att få klart som jag velat, men Andra biten; att få det att ligga som det ska på sidan sen, det är minsann inte lätt, jag har försökt massa olika sätt och det går bara inte >_<
Så nu när klockan är över midnatt säger jag god natt, så får vi klura mer på det där imorrn..

För övrigt har jag och adde kollat klart på alla Hannibalfilmerna då jag händelsevis råkat missa dom genom mina år, precis som star wars ;D Dom var riktigt bra, förutom tvåan då jag absolut hatar att de har bytt skådespelare på en av huvudkaraktärerna.. SKÄMMES!!
Så, då är det Star Wars som står på tur nu då ^^
Men först! SOVA! :3

No comments:

Post a Comment