Saturday, February 23, 2013

Hockeymatch!

Så, igår gick jag adde tobbe och karin på hockeymatchen :D Lagom otippat från min sida men jag har alltid velat gå på en match av något slag bara för att känna känslan som följer med, samhörigheten och peppandet liksom haha :D
Sen hade vi sagt att vi skulle ha fest efter det hemma hos oss vid nio för vi trodde att matchen skulle sluta runt en halv nio, men icke så jag gick tidigare för att hinna möta folket som ändå inte kom förns vid halv tio så jag hade kunnat stanna kvar och kollat på hela ändå xD
Men men, det gjorde inte så  mycket. såååå intresserad är jag ju inte direkt ^^' men det var kul!

Hursom, vi hade lite fest här hemma sen ja ^^ David, max, petter, ludwig, tobbe, karin och adde var med. Några till skulle kommit men gjorde inte det av okända anledningar: beramoon bitter. Men det var kul ändå ^^ Roligt att ludwig kom över, vi träffas inte lika ofta nu för tiden så det var niice x)

Oh well, jag vaknar alltid så himla tidigt när jag druckit haha, runt en åtta-nio vaknade jag och gick upp. Jag la mig i soffan och kollade på Anastacia! Så himla bra :3 Efter det gjorde jag lite ägg och bacon-frukost och kollade sen på tarzan, också så himla braaa :D

Men nu tänkte jag att jag skulle vara lite produktiv och göra en ny dörrskylt till oss. Den som sitter där har ju en tomteluva på sig och det är väl lite tokigt att ha kvar såhär dags på året haha :P
Sååå nu ska jag göra en vanlig Nyan Cat istället x)

No comments:

Post a Comment