Wednesday, January 18, 2012

Pyssel praktik skola

Händer en del i mitt liv just nu. Och jag är inte säker på om jag klarar av detta. Men å andra sidan så gäller det bara i fyra veckor så det borde jag göra. Maaaaassa jobb att utföra.

Jag har fått praktik på Jack&Jones, började igår. Jag kör kvällar och eventuellt helger också, åker dit efter skolan vid lunchtid, så jag har skolans uppgifter samt praktiken som hänger över mig just nu.

Känner nästan att jag tagit mig lite vatten över huvudet men jag hoppas det släpper efter snart.

Jag vill pyssla, jag och addes far pratade häromveckan om att starta eget företag för att sälja pysselgrejer och lite sådär, det vore faktiskt riktigt roligt men just nu kan man börja med att visa lite på facebook och sälja genom där, kan ju vara kul som hobby sådär ^^ det är jag ganska pepp på :D

Men ja, det händer en del :P

No comments:

Post a Comment