Sunday, February 19, 2012

Alla Hjärtans Dag och annat smått&gott

Det  var ju Alla Hjärtans Dag häromdagen, och det var trevligt :3 När jag kom hem frÃ¥n Scorett sÃ¥ hade Adde fixat och ordnat lite hemma sÃ¥ när jag kom in i rummet stod det paket jordgubbar och en flaska mousserande pÃ¥ bordeet oohh vad fiint :3
Jag fick ett kit från the Body Shops nya lansering av Chocomania! Jag har gått och tittat och luktat på dessa produkter enda sen dom kom ut i butiken haha :D

Smells Awesome! :3
Jag fick även hm ja vad ska man säga.. ett blomarrangemang :D Det var typ en skål med lite vatten i och så flöt det två jättefina blommor på vattnet och runtomkring dom var det murgröna, jättefint! :3

men det var inte bara jag som fick paket, Adde fick ocksÃ¥ minsann x) Vi har planerat att köpa PlayStation3 Move och sÃ¥ hade vi kollat pÃ¥ nÃ¥gra spel till det och Adde hittade ett som han ville ha och sÃ¥klart..  
han ville ju ha deeet och då fick han deeet~

 Själv skulle jag vilja ha Zumba Fitness-grejen till PS3Move men det fÃ¥r vänta en stund till ^^

Hmmm... jaa, just det. Praktiken har äntligen börjat! Jag var jättenöjd med min praktik på Scorett fram till jag började.... -.- Nu efter en vecka så sa jag tack men nej tack, det var inte alls som jag trott att det skulle vara och därför har jag nu en ny praktik på Jack and Jones här i stan istället för i marieberg sweet x)
Butikschefen där skulle även hjälpa mig med att försöka få praktik på frimis ÄNNU MERA SWEEEET!! Jag ska leta praktik på klubbarna i stan och hoppas på det bästa :3

För det är nämligen så att jag förmodligen söker till barutbildningen i Nyköping till hösten och därför ville jag först kolla läget hur det känns att jobba som bartender.

Men ja ^^ En sak i taget :)

No comments:

Post a Comment