Saturday, January 07, 2012

Hissar, barer och glömda bh'ar

Vi skulle ju bara dra iväg till liquid, så skulle grabbarna tvunget hoppa runt i hissen.. och så fastnar vi! Fick ringa till hisscentralen så dom kunde släppa ut oss haha :P jag har ju liiite men för livet sen jag fastnade som tioåring i hissen när familjen var i Turkiet, så ju längre tiden gick blev det aningen jobbigare och jobbigare :o men det gick bra, jag stod inte och skrek i bara baddräkt och handuk vettskrämd och trodde jag skulle dö som sist iaf ehe :P
Hur som helst, vi kom iväg till liquid för lite chillhäng dryga 20 min senare där jag fick låna den efterlängtade bh'n av Sandra då jag lyckats på ngt vänster glömma att sätta på mig min när vi drog ifrån adde xD ja, fråga mig inte hur hahaha, jag hade pysslat halva dagen.. orka va helt strapped up liksom xD sen blev det bråttom iväg and i simply blanked it okej? Klandra mig inte haha xD



No comments:

Post a Comment