Wednesday, June 29, 2011

En KLBM-medlem saknas hörrö!

Igår kväll kom Matilda hit! :3 Tihiii :3 Jag mötte upp henne på stationen och så gick vi upp till Rosalis Deli för tussen var ju hungrig :D Så en canneloni och en smoothie mättare gick vi sedan runt staden för att kolla på Open Art som har tagit över örebro xD Kaninen är ju inte roosaaa :(
Men det var trevligt indeed, efter det gick vi till Marcus och Adde som hade köpt typ 3 kilo godis tidigare xD goooott :3 Så där hängde vi ett tag tills det blev rätt så sent, hämtade min cykel och efter det åkte vi runt i Stadsparken i några timmar xD
Det ena ledde till det andra, och vips var det var så badade beachbrudarna i barnpoolen kl 01 på natten xD Sprang även runt bland sprinklarna som var på haha, fast ja vi tänkte ju inte så långt att badar man så blir man blöt och då måste man torka sig också. Ehh ja, blöta åkte vi vidare till väståparken för att hälsa på barnpoolen där också! xD Men seeen åkte vi hem, och fasa! Matilda hade inte sett John Tucker must die så den tittade vi på och sen sov viiii~ och seeeen, nej nu räcker det med "sen" xD Och hela tiden sa vi till varandra, vart är agneees??<3

Jag har precis vaknat, Matilda ligger och sover än ^^ Tänkte att jag skulle jobba några timmar innan vi drar iväg på annat bus :D Ikväll tror jag att vi ska gå på after work på strömpis, gratis bufféééé :D

No comments:

Post a Comment