Monday, June 20, 2011

Basåret i mitt hjärta

Jahapp, en månad har gått sen jag sist skrev tydligen. Tiden går sannerligen otroligt fort när man har det bra :P
Basåret är slut.
Skulle nästan kunna skriva att mitt liv också är slut, men det vore ju att ta i haha :P
Vad gjorde jag innan detta basår? Och vad ska jag göra nu? Utan mina kära klasskompisar. Dom har sannerligen växt mig in på skinnet.
Kommer inte riktigt ihåg början men jag slog ihop mig med Linn den första tiden, Micke och Kim också. Sen dom där två killarna som var från Örebro försökte man ju få lite kontakt med, men det hjälpte ju inte så bra när "Håkan" inte ens kom ihåg mig dagen efter den där nollekvällen på Bärseback. Christian var helt övertygad om att Adde såg ut som Håkan Hellström och då fick han heta det den kommande terminen.
Sen började man cirkulera lite bland de där nya spännande människorna och till slut blev vi ett helt gäng.
Karin, Christian, Karin, Victoria, Linn, Saga, Kim, Robin, Micke, Dominic, Martin, Oskar, Therese, Maja, Yassin, Johanna, Anders, Marcus, Adde och några till. Det kan ju vara lite svårt att komma på allihopa på rakt arm såhär haha ^^'
Men alla har fått varsin plats i mitt hjärta. Oj vad smörigt det låter xD Men så är det, och så får det minsann vara också. Kommer aldrig att glömma dessa underbara människor, och jag måste tacka för ett riktigt fint år tillsammans. Kärlek på er allihop!<3

Häromveckan hade vi våran "klassavslutningsfest" som även var Yassins födelsedagsfest och yassin+johannas inflyttningsfest ^^ Bland de bästa kvällarna i mitt liv helt klart, kommer aldrig att glömma den och alla underbara människor som var med :)

Och nu då? Vart ska jag ta vägen på dagarna nu för tiden? Plugget som väntade? Klasskompisarna som pushade mig? poff, borta! :O
Fast det är ju klart, dom finns ju kvar. På sina ställen, runt om i sverige. Så det är nog på tiden att jag tar det där himla körkortet och beger mig ut på roadtrip :D

En underbar tid är sort of förbi, och det är väl inte mer än rätt att en till underbar tid börjar. Jag ska bara ta lite mera mod till mig :3

Men jag mår bra, är pepp på massa saker och är lika otålig som vanligt xD

No comments:

Post a Comment