Thursday, August 18, 2011

Abstineeeens

Jag har ju en del att skriva om förstås. Jag har typ velat skriva om saker hela sommaren men inte funnit tiden till att göra det. Så nu står man här början till hösten med en miljon bilder och berättelser till varje bild, och en massa andra saker som också vill berättas utan bilder men jag har ingen aning om vart jag börjar xD

Main issues atm:
Jag har en underbar pojkvän :D
Jag är aldrig hemma, nån gång i månaden typ haha
 MITT RUM ÄR SOT INCARNATED! 

Jag kom hem idag, och upptäcker till min förskräckelse att hela mitt rum har ett lager sot över sig, mer och mer ju närmare öppna spisen man kom. (Det är så att vi har arbetare här som ska fixa skorstenarna på vinden, men dom skulle inte ha med sotet att göra säger mamma O.o) Mitt hemmabiosystem som stod i öppna spisen eftersom man ändå inte kunde elda där var täckt av en hög sot och grus. Jag vägar inte kolla om den funkar än :O Min vita matta är numera grå, min beiga soffa är numera väldigt gråbeige, allting i mitt rum har en ytterst grå nyans...
OGILLAS >_<

Men förutom det har jag, Adde och Marcus varit i Marieberg idag och jag har shoppat loss xD Köpt tekniskt sett en ny garderob, iaf med höstkläder. Älskar hösten, så myyysiiig <3 Älskar alla tjocka stickade tröjor man får ta fram och den varma obojen på kvällen och mulna promenader bland höstlöven som dalar ned från träden... maahh :3

Oh well, jag ska väl förska återgå till städningen av mitt rum.. Det är så mycket så jag vet knappt vart jag ska börja -.-
Wish me luuck~!

No comments:

Post a Comment