Tuesday, February 22, 2011

Vilken dag :O

Jag är tröööött :(
Men det är bara för att jag har hållt igång hela dagen :P
Jag har målat klart byrån! hihi :3 Jag har även sytt några kuddar, det tar längre tid än vad man kan tro :O
Men det är några kuddar kvar som måste bli klara innan fredag :D
Min städning av rummet har slutat i en make-over av rummet itället :3 Jag har ju haft mest svart och andra mörka färger som tema på ett ungefär, men nu känner jag att det måste bli lite ljusare!
Jag är ju tokig i shabby chic också, så jag försöker göra lite åt det hållet ^^

Haha igår xD Jag och christian gav oss på amnesia igen efter ett långt uppehåll, och jag måste säga att det där himla spelet kommer ge mig psykbryt, på riktigt! xD Herregud, jag blev jagad av nån sak som till slut fick tag i mig och då hoppade jag till som en tok och efter det fick christian spela, jag var typ i chocktillstång för resten av kvällen xD
..himla cpspel *skakar på huvudet*

Men men! That's it for today! :)

1 comment:

  1. Sv: Nja inget särskilt, blev arg på krille... haha

    ReplyDelete