Saturday, February 19, 2011

ehum

Fysiktentan vet jag inte om jag skrivit om, men den blev katastrof. Men inte bara för mig den här gången, ungefär hela klassen säger likadant xD Lärarn blev nästan utskälld av hela klassen på föreläsningen efter tentan, stackarn :D
Ska bli roligt att se resultaten, när de väl kommer :P

I onsdags hade vi kemitenta dessutom, den kändes rätt så bra. Hoppas jag klarar den! :3
Vi var ute på krogen också, först hemma hos Karin, mycket trevligt må jag säga, sen vidare ut till strömpis med klasskamraterna mina x) Man måste ju fira tentan på något sätt ^^ Inne på strömpis träffade jag på min kusin gustav, det var aningen otippat och roligt :D Jag och Saga hittade ett tält ute på gården där det var sån där sumobrottningsgrejs haha, så vi provade på och det var riktigt skoj! Förstås förlorade ju jag, även mot micke i andra omgången men ändå! :D inte direkt förvånande höhö

Mjaa, och idag är det lördag. Christian har åkt iväg till skövde för att träffa lite fint folk så vad ska jag hitta på ikväll?
Jag vet inte riktigt om jag vågar spela amnesia, men jag måste ju klara det nångång! men uhm, det får vi se haha ;D

Jag hade tänkt att jag skulle städa mitt rum ja, det är välbehövligt. Jag fick för mig för några veckor sedan att jag skulle försöka sätta ihop lite fina outfits av mina kläder så jag drog ut alltihop från sina platser och självklart blev det ju inte riktigt av så nu ligger alla mina kläder utspridda över hela mitt rum xD
Och eftersom yannicks fest är nästa helg, och det kommer folk som ska sova hos mig så borde jag börja städa right? ^^'

Så sjukt pepp på den festen, helt galet x3 hihiih

Jag har även blivit aningen mer intresserad av pyssel! Jag vill göra egna smycken, och jag vill måla totoro på porslinsmuggar och jag vill sy fler nya kuddar och massa :3
En tanke slog mig att jag kanske skulle måla min byrå vit (mera shabby chic to the world! hih), jag har ju målat en redan så jag tänkte att jag skulle måla den andra också, men vi får väl se när det blir av ;D

No comments:

Post a Comment