Thursday, February 03, 2011

Akvarium

Lilla rara akvariet, har det nåt sitt slut?
Pumpen fungerar inte längre, så antingen måste jag sälja bort det till typ imorrn eller köpa enny pump till imorrn. Ett akvarium utan pump går ju inte liksom :O

Men jag har iaf vart duktig och bytt vatten, och möblerat om lite hos fiskarna^^ Vattnet är dock lite grumligt (elr ganska mycket) av allt pillande så hur det blev får jag väl se imorrn haha

För övrigt känner jag mig lite dragen mot Gyaru, börjat läsa massa gyarutidningar över nätet. I like. Men som total nybörjare så failar jag väl rätt så rejält, så jag kan ju säga att jag har gyarutidningarna i åtanke när jag köper nya kläder eller över huvud taget klär på mig nu för tiden, elr ja. Försöka från och med idag i alla fall :D

Jag har även lyckats städa mitt rum idag! Hooraay till mig 8)
Jag gick lite på stan på vägen hem från skolan idag förresten, gick in på scorett och blev ännu kärare i ett par skor för 1300 kr X( Hoppas innerligt att dom hamnar på rean snart :3

Hmmm jag pratar väl bara en massa strunt nu i suppose, jag har inte direkt något att säga sådär ^^ Men vad är en blogg till för egentligen? Precis vad jag bestämmer vad den är till för!
Min blogg är som en slags dagbok-isch, alla allra hemligaste saker skrivs ju inte här inför hela världen förstås. Men jag har tänkt på en sak, och det är varför man ofta brukar inleda ett inlägg med "Hej jag har inte skrivit på länge, förlåt" eller liknande, har man något slags schema eller? Är man TVUNGEN att skriva hela tiden? Vem bestämmer det? Vem blir arg eller upprörd över att man inte skriver på ett tag? Vad har dom med det att göra anyways?

Det är bara något jag tänkt på, det är inte så att jag tänker på nån specifik elr något sånt så tenebrion kan vara lugn haha :D

Men det är som att man måste rapportera vad man gör hela tiden, skriver man inte för att man själv vill det? Skriver man inte vad man själv vill skriva om? Joo det gör man ju :D Så jag ska sluta upp med att inleda mina inlägg med den frasen, jag har för mig att rätt så många inlägg har gjort det :P
Jag skriver ju för min egen skull, inte för nån annans.

Jag önskar att min sjuka skulle vilja gå över snart, det känns som att jag mår rätt så bra på morgonen och på kvällen. Men när jag kommer till skolan så börjar jag må väldigt dåligt, som Linn sa: Är det så psykologiskt alltså? :D Det var en ganska skön kommentar ändå haha ^^

Vi har fysiktenta på onsdag, jag undrar hur det kommer gå. Det känns nästan som att jag inte ens går fysik, har typ inte börjat med någonting. Borde göra det right? ^^'
Men å andra sidan så längtar jag lite till onsdag ändå, just för att jättemånga från klassen sticker vidare till relaxen efter tentan :D åh underbart <3 Det längtar jag riktigt mycket till faktiskt :3

Oh well, jag ska nog inte skriva så mycket mer just nu. Klockan är ju snart tolv! Ska upp vid 06 imorrn :(

Men! Ni kan faktiskt få årets första egobild på mig innan jag hoppar i säng! :D

3 comments: