Wednesday, May 21, 2014

Shopping spree lvl 9000

Ehm så, jag fick rätt hög lön förra veckan.
Och efter att ha haft en vecka från helvetet fick jag lov att rycka upp mig lite och det med shopping, och inte så lite heller.
Jag har praktiskt taget köpt en helt ny garderob xD för ca.. 5000 kr XD

Men jag har en ny jacka, nya riktiga jeans, tre toppar, en kjol, ett smyckesskrin, en lolitaklänning, en lolitakjol, en väska, två flak cider/öl, två amarulas, nya bhar, strumpor och trosor, och så klart tre par nya skor.
Damn, nu när jag raddar upp allt så var det ju lätt värt det för det var ju massor! XD
Plus på det har jag färgat håret lite lätt med en "Colour booster" från Mood som var awesome.
Matilda har varit här i några dagar också och det har känts så himla bra att ha nån vid mig, och nu mår jag faktiskt ganska hyfsat bra. Både igår och förrgår var två riktigt bra dagar -humörmässigt.
Senare idag blir det lite mera jobb och efter det blir det utgång med en vän, it's gonna be awesome :D

Känns som att jag varit locked up och bara gjort det som jag trott skulle behaga andra, så himla länge nu. Det känns märkligt att bara ha sig själv att tänka på, men det känns skönt också. Det här är bra.
Jag måste få utvecklas på egen hand nu, det gör ont i början men tror det blir bättre och bättre.

Wish me luck~! ^w^

No comments:

Post a Comment