Wednesday, May 21, 2014

Det tar sig på Markgatan

Jag har nu jobbat lite på gården de senaste 2-3 timmarna. Jag och mamma har bestämt oss för att flytta ena cykelstället till en annan del av gården, den del där det växer ogräs och buskar som alltså måste grävas upp...
Men det är kul ändå, känns som att det äntligen görs nåt på gamla halvnedfallna huset haha ^^

Men ja, så det jag har gjort nu då är att gräva upp några stenplattor som ska flyttas på och sedan bilda en slags rabatt runt syrénträdet. Där den nu uppgrävna delen befinner sig ska cykelstället så, så att där cykelstället står just nu i sin tur ska bli en till uteplats haha :D Utanför mina fönster xD

Men det blir asbra, jag funderar på att försöka få tag i massa träpallar och göra en slags utesoffa av dom till den framtida uteplatsen :3
Har även börjat få lite mer ordning här nere nu så det inte känns lika hemskt att vara här bland allt kaos :P

Känns bra.

Nu! Upp och duscha! :D 


No comments:

Post a Comment