Friday, November 29, 2013

Juletideeeer FINALLYY

Ja, jag älskar julen.
I ain't gonna deny it :3

Älskar julmusik, julpynt, tända ljus och den magiska stämningen som smyger sig runt varje hörn. En tid för drömmar och en tid för mys! En tid för omtanke.

Jag inleder 1:a adventshelgen med att vara sjuk. Men att få känna julmusiken genom hela kroppen kommer nog göra att jag blir frisk illa kvickt! :D

Klockan är tolv och jag har precis förflyttat mig från sängen till datorn. Det första jag gör är att sätta på Michael Bublés julskiva.


För han är min all time favorite när det kommer till musik :3

Idag är även min sista dag på praktiken, och där är jag väldigt väldigt kluven. Ska jag ringa arbetsförmedlingen och be om förlängning eller inte?
Jag sitter här med en komvuxansökan vid sidan om mig, och en plan att praktisera på ett dagis istället för att kunna samla på mig minst 200 barntimmar. Med målet att bli au pair i USA för ett år. Ett så underbart fint mål det känns som. Något som jag alltid alltid velat, spendera ett år i USA. Få uppleva USA fullt ut, med 4th of July, en riktig Halloween, thanksgiving osv osv.. :D

Så jag vet inte riktigt om jag ska ringa om förlängning eller inte..? Vad tycker ni? :P


Hursomhelst så har jag en plan. För att hoppa från en sak till en annan x)

och planen är att göra en sån här! Helfestlig krans att hänga på dörrn eller hur! :D

No comments:

Post a Comment