Tuesday, October 08, 2013

Arbetsförmedlingen

Idag ska jag på Starta eget företags-möte på arbetsförmedlningen, spännande! Haha få inte för er något nu, jag är bara intresserad och här får man info ifall man funderar på att starta eget företag :P

Efter det ska jag lämna in lite papper också, sen ska jag eventuellt jobba och om inte så ska jag försöka få tag på symaskin och lite tyg. Jag vill prova att sy en egen lolitakjol nämligen!

Det här med nyttigheterna går väl sådär, mår dåligt, äter, mår dåligt av att äta, mår ännu sämre.. yey -.- Igår köpte jag glass chips choklad och dricka för över 200 spänn liksom O_O Men åt typ två rutor choklad, en sked glass och en liiten liten näve med ostbågar. Typiskt mig, köper massor men äter pyttelite xD

Jag har köpt lite fler grejer från lolitaforumen jag är med i ^^ Så snart trillar det in två par skor och en ny kappa in i garderoben :3 Längtar tills de kommer! :D

PLUS! Att jag fick ett mail från hemsidan där vi beställt våra tavlor ifrån, precis nyss. Där stod det att tavlorna är nu skickade och kommer fram inom 3-4 arbetsdagar. Tidigast fredag alltså! Hoppas hoppas :3
DET ÄR SKITSNYGGA TAVLOR MÅ JAG SÄGA!
Så ni får se när de sitter uppe på väggen ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och skutta upp på stan för att sen dra mig vidare till ms dåråå wä, måste hämta min cykel borta på norr också xD Orka gååååå överallt, att matte orkar förstår jag inte nånstans haha

Vi har även köpt lite nya möbler så nu kan katterna gå runt uppe vid taket haha, loki är supernöjd xD



Gosisarnaaa! Lokitok och monkitonk mwaha x) 

No comments:

Post a Comment