Monday, June 03, 2013

Elgrillen :3

 Dagen innan jag åkte till Gotland så invigde jag adde och paul våran elgrill, det blev jättegott! :3
Kött, kyckling, korv och paprika med potatissallas till nomnom

Självklart ville missarna vara med också :D Fast fåglarna i trädet precis utanför verkar alltid stjäla deras uppmärksamhet haha :P



Och dagen innan det så jag var på stan med david emma och max, en ny bikini och ett nytt underklädesset CHECK, finally! :3
Bikini till vänster, underklädesset till höger :P

 På kvällen spelade vi lite spel hemma hos dom också, men Pukie kom och var lite i vägen sådär haha
La sig på spelbrickorna och grejer :P

Och här är vårat sovrum while renovating, det är klart nu men har inte hunnit tagit nån bra bild på det än då det är möbler överallt haha :P

Har känt att jag måste uppdatera bloggen då jag typ inte skrivit på en månad eller nåt xD Jag har ju faktiskt tagit lite bilder på saker och ting, och då känner jag att det måste upp haha :P
Men nu är jag nog up to date, eller? har jag missat nåt? D:

1 comment:

  1. Nam namm med grillat <3

    Jag såg förresten er tapetsering innan dig heuheuheu

    ReplyDelete