Monday, May 16, 2011

Um

Jag gjorde en biologitenta online igår, men ack så var internet tvungen att sluta fungera precis när jag skulle trycka på slutför. Det gjorde mig otroligt irriterad och sur igår kväll, jag hoppas att det går bra ändå men vi får väl se.
Jag har däremot fått godkänt på matteprov 2/4! Hihi, det är niiice x)

Sålde mitt akvarium till Mikael i fredags, det var bra ^^ Pengarna var slut på lördag eftermiddag, inte lika bra ^^' Men jag köpte en ny bikini och lite nytt smink iaf! Det var bra :3

Jag sprang upp på vinden för en stund sen och letade fram mina emokläder som samlat damm sen några år tillbaka. Väldigt synd det egentligen, för jag gillar verkligen j-rockstilen hoho~ :3 Provade lite kläder nyss, med mina fina platåboots till det också.. aahhh nice :D

Men hmmm det känns som att jag borde skriva nåt mer vettigt än ovanstående. Men äh, care face :P
Jag har fått tag i en ny mobil nu igen, Sony Ericson Spiro är namnet. Inte så jättebra mobil, men nokia kan man ju inte ha även fast det är en luckmobil :O
Det jag upptäckte med spiro som är kalasbra dock är att hörluruttaget passar mina skullcandy som jag inte använt alls sen jag köpte dom eftersom dom inte funkade till nokian eller till sony'n som jag hade innan :D det är nice att de funkar nu iaf :3

..Jag har tråkigt -.- 

No comments:

Post a Comment