Thursday, May 05, 2011

Home is where the heart is

Fick just reda på att jag blivit antagen till hieroglyfkursen i uppsala över sommaren.
Ska jag? Ohh.. the choices

Håller annars på att ladda ned de senaste Egg, Ageha och Popteen-tidningarna. Fast med mitt underbara internet tar det ju sin lilla tid :( Har fixat med min musik som jag har samlat på mig över åren, så nu har jag en enda megalång spellista haha :P Spotify har jag inte orkat köpa än såatteh man gör ju vad man kan ^^

Känns konstigt att vara hemma nu för tiden, har knappt vart hemma alls på fleeeera dagar :O Det har vart trevligt, väldigt skönt att slippa vara hemma haha. Ser ut som ett bombnedslag som vanligt här nere dock, måset ta och städa snart ehe :P

Vi har kemiprov på lördag, och såg nu att det inte börjar vid åtta utan vid två, vilket betyder att jag antingen inte åker på släktsmiddagen eller inte gör provet. Couldn't care less känns det som.

Skolan nu för tiden är ju som ett skämt. Jag orkar typ inte göra ett smack. Det är ganska jobbigt faktiskt, har ingen ork längre. Mentalt himla utmattad :(

Råkade lyssna på lite the curlings nyss f.ö. :D Det var hemskt att lyssna på sig själv men fina minnen kom med på köpet så jag fick minsan ett leende på läpparna ändå.

Ska nog hoppa i badet snart, antar att jag måste ta med kemiboken också, har en halv bok att plugga in till på lördag -.-

No comments:

Post a Comment