Monday, May 09, 2011

Livet


Här sitter jag, lyssnar på Jon McLaughlin och funderar på små förunderliga ting. Eller ja, livet som det ser ut just nu iaf :P 
Jag har sökt ett jobb på Cypern idag. Känns otroligt spännande och jag känner mig väldigt modig som vågat söka det, hur fånigt det må låta :D Såg det för några dagar sen, och nu har jag sökt det! *duktig* x)
Jag har ju även kommit in på Hieroglyfkursen i Uppsala över sommaren. Jag funderar fortfarande om jag ska gå den eller inte.
Tänkte att jag skulle ringa till dom som håller i Bartenderutbildningen också, för att se om dom fått min ansökan eller inte :O Den kan ju ha kommit bort i posten elr nåt :P

Idag är det ju f.ö. väldigt varmt ute, makes me happy~ :3
Kanske tar mig en filt under armen och pluggar lite matte i en park, kanske ^^

Men åh vad bra man kan få må ibland, tack vare underbara människor. Sådär lagom mycket fjärilar i magen, t.o.m fjärilarna har fjärilar i magen också.

Det är lite roligt. Jag brukar säga så himla ofta att jag vill göra det och det, men aldrig blir det något av det jag vill. Dom är kvar som drömmar, alla viljor. Och något mer som är roligt är att jag har märkt på mig själv att jag ändrar stil efter vad jag tror andra skulle gilla. Fast det kanske inte är så roligt, det kanske är mer tragiskt?
Men ja, det roliga med det här är att jag hittat en människa som får mig att vilja ta tag i mina drömmar och faktiskt göra något åt dom, och att sträva efter att vara mig själv och ha min egna stil. Bara vara mig själv, på mina egna villkor. Göra det jag vill, för jag gillart.
Det här känns så otroligt bra så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! :D Ständiga leendet, fnittrandet, skrattandet. What can i say? Jag mår bra

Och så vädret på det, helt fantastiskt :D

1 comment: