Saturday, January 15, 2011

MISSLYCKANDEEEEEEHHH

Jag är så irriterad så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.
Vad är jag irriterad på? ONYTTIGT HIT OCH ONYTTIGT DIT! Sen när blev juice bröd och mjölk onyttigt?!? Gosh.. Det bubblar över känner jag, det är mycket på en gång, jag överreagerar.

Jag tycker inte om mig själv just nu, inte alls. Skolan går åt pipsvängen, målet blir bara mer och mer diffust och tankarna om hopplöshet och "vad ska jag bli när jag blir stor" kommer tillbaka mer och mer. Jag vill inte tillbaka till att inte veta något. Jag har ju varit så säker, nu är jag inte det längre, varför? FÖR ATT JAG ÄR LAT, för att jag inte orkar plugga så himla mycket och ja, för att jag inte orkar.
Klaaaga klaga klaga, jag vet x(

Oh well, jag har pluggat lite matte iaf. Jag måste medge att det blir rätt så roligt när man väl fattar ^^ Men min hjärna är ju rätt så långsam så jag hinner inte i tempot som det är i skolan nu *suck*

Eller nedvärderar jag bara mig själv?

pööhhh.... jag blir bara så himla JHGAPOEJF?=!/")¤(?%U RJFKLC;!!!!!! ..tokig

MEN! Det är lördag idag iaf, det betyder kinapuffar, goda chips och flädercider! Längtat som en tok! En tokig tok ;D


Förra lördagen gick jag för övrigt på promenad med Vincent och Leon. Tyvärr regnade det rätt så mycket så vi gick mest runt i krämaren haha :P Meningen var ju att vi skulle fika också, men väl vid fiket var priserna skyhöga så vi gick till mcdonalds istället xD


Men det var trevligt. :)

No comments:

Post a Comment