Tuesday, January 18, 2011

Lättmjölk

Jag drack lättmjölk till frukosten, och undrade "How did i ever get here?"
Det var ju inte speciellt gott heller för den delen.

Något känns fel.

Jag tror en av mina pluttfiskar håller på att dö. Förlåt :( Jag orkar inte ta hand om er, jag har fullt upp med att försöka ta hand om mig själv. Inte för att det heller går så bra dock.

Jag vill bara härifrån ett tag.

Vad skulle hända om jag slutade skolan bara sådär? Jo jag skulle få minst tre otroligt besvikna ansiktsuttryck shoved up my face. En djuuup suck eller två, facepalm också kanske. Som om jag behöver det, jag får stryk av migsjälv tillräckligt tack så mycket. Inte ens min katt verka tycka om mig längre :(

Vart kan jag få vara, bara vara? Nere i min iskalla källare? Awesome -.-

Men det är klart det inte spelar någon roll,
jag gnäller och klagar bara för mycket.

No comments:

Post a Comment